Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu Hlavné menu 4 Prechod na navigáciu vodorovná

VÝZVA na predloženie cenovej ponuky zákazky podľa §117 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Poskytovanie služieb súvisiacich s nadobúdaním, produkciou a koprodukciou televíznych programov v rámci regionálneho vysielania Vytlačiť
 

VÝZVA na predloženie cenovej ponuky zákazky podľa §117 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Poskytovanie služieb súvisiacich s nadobúdaním, produkciou a koprodukciou televíznych programov v rámci regionálneho vysielania

1. Identifikácia obstarávateľa:

Názov: Mesto Lučenec                            

Štatutár: PhDr. Alexandra Pivková, primátorka mesta

Sídlo: Ulica novohradská  č. 1, 984 01 Lučenec

IČO: 00316181

Bankové spojenie: Prima banka Slovensko a.s.

Číslo účtu: 6007004001/5600

Kontaktná osoba: Ing. Mária Bérešová

Telefón: 047/4307221

E-mail:  maria.beresova@lucenec.sk

2. Predmet obstarávania:

Poskytovanie služieb súvisiacich s nadobúdaním, produkciou a koprodukciou televíznych programov v rámci regionálneho vysielania

3. Opis predmetu obstarávania: 

Predmetom zákazky je poskytovanie kvalitného spravodajstva o činnosti mesta a organizácií zriadených mestom Lučenec v rámci regionálneho vysielania, záznam zo zasadnutí mestského zastupiteľstva, a to nasledovne:

- 12 príspevkov mesačne

- oznamy MsÚ nekomerčného charakteru

- online záznam z každého rokovania MsZ Lučenec

- online vysielanie každého rokovania MsZ Lučenec

4. Trvanie zmluvy alebo lehota pre skončenie dodávky: 

od 1.1.2019 do 31.12.2019

5. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú: obstarávateľ neposkytne preddavok ani zálohu na plnenie zmluvy. Platba za vykonané služby bude vykonaná priebežne počas trvania zmluvy na základe odsúhlasenej faktúry prevodným príkazom – mesačne.

6. Rozdelenie predmetu zákazky:

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

7. Možnosť predloženia variantných riešení: nie

8. Cena a spôsob určenia ceny:

- cena zákazky musí byť stanovená v eurách špecifikovaná ako maximálna cena a musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky

- cenu žiadame stanoviť v štruktúre: názov položky, jednotková cena bez DPH, sadzba a výška DPH, cena s DPH

- žiadame upozorniť, že dodávateľ nie je platca DPH

9. Predpokladaná hodnota predmetu obstarávania:

14 400 Eur vrátane DPH

10. Uchádzač v rámci svojej ponuky predloží:

- cenovú ponuku na predmet zákazky

- doklad o platnej licencii na televízne vysielanie vydaný Radou pre vysielanie a retransmisiu

- fotokópiu dokladu  o oprávnení podnikať v predmete zákazky

11. Lehota a miesto predkladania ponúk: 

Lehota na predkladanie ponúk do 18.12.2018 do 13.00 hod.

Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku v písomnej forme v zalepenej obálke s označením „Vysielacie služby – neotvárať“ poštou na adresu Mesto Lučenec, Mestský úrad, Ulica novohradská 1, 984 01 Lučenec alebo osobne do kancelárie prvého kontaktu Mestský úrad, Ulica novohradská 1, Lučenec číslo dverí 158.

Cenová ponuka doručená po uvedenom termíne bude vrátená uchádzačovi neotvorená.

12. Otváranie obálok s ponukami:

19.12.2018; Miesto otvárania obálok s ponukami: Mestský úrad, Ulica novohradská 1, 984 01 Lučenec

13. Kritériá na hodnotenie ponúk: 

Najnižšia cena a splnenie špecifikácie.

Do vyhodnotenia nebude zaradená ponuka, ktorá neobsahuje dokumenty definované v bode č. 10.

Obstarávateľ si vyhradzuje právo všetky cenové ponuky odmietnuť, ak ponúknutá cena presiahne finančné možnosti obstarávateľa.

 

V Lučenci, dňa 10.12.2018                                                           PhDr. Alexandra  Pivková

                                                                                                           primátorka mesta


 
 

Úradné hodiny

Mestský úrad 
Pondelok: 8.00 - 16.00
Utorok : 8.00 - 12.00
Streda : 8.00 - 17.00
Štvrtok : 8.00 - 12.00
Piatok : 8.00 - 15.00

Kancelária 1.kontaktu
Pondelok : 8.00 - 16.00
Utorok : 8.00 - 16.00
Streda : 8.00 - 17.00
Štvrtok : 8.00 - 16.00
Piatok : 8.00 - 15.00

English version
Magyar verzió
ÚvodÚvodná stránka